Nästa träff: 2 maj

Den 2 maj klockan 18,00 träffas vi på Trattoria Romana vid mälartorget 15 i gamla stan. Tillsammans avnjuter vi en middag med god dryck och fantastiskt sällskap. Vi fortsätter lära känna varandra och sätter tema för nästa träff.
Eva Kållberg heter jag, för tillfället student vid Örebro universitet där jag läser en magisterkurs som heter Creative Business Management/Kulturentreprenörsskap. En utbildning jag valde då den innehåller kurser jag saknar i mina andra professioner - jag är utbildad Operasångerska vid Royal Academy of Music i London samt legitimerad Sjuksköterska. Man kan säga att jag frilansar inom båda mina yrken och har nu efter flera års mejslande skapat ett antal koncept som så att säga knyter ihop säcken. Jag är en av upphovskvinnorna till Operaimperiets Ideella Förening och Operation OperaTon som är en introduktion till opera för barn. www.evrosa.se

Inga kommentarer: